ZBOR KLUBA LAND ROVER SLOVENIJE

  RAKEK 2003

Že tretje leto zapored smo v klubu pripravili veliko druženje članov kluba z ostalimi ljubitelji in lastniki vozil Land Rover. Tudi tokrat smo se odločili za motokros poligon Rakek, ki v veliki meri odgovarja potrebam take prireditve, ter našim predstavam, kaj naj bi se na takih srečanjih dogajalo. Priprave so stekle že Februarja in hitro se je pokazalo, da smo si postavili visoke cilje, ki smo jih skozi naslednje mesece z intenzivnimi pripravami tudi pripeljali do izvedbe. Ni odveč povedati da smo uspeli poslati skoraj 1000 vabil, 500 smo jih vročili osebno, napovednik o prireditvi je bil v sobotnem Delu in na Valu 202, pripravili smo obširne informacijske strani na internetu ter povabili okoli 20 tujih klubov.

Tako je nastopilo krasno sončno jutro 17.maja, ki naj nam bi pokazalo kako uspešni smo bili. Pred novim Summit centrom v Ljubljani so se kmalu po 8.00 pričeli zbirati prvi Lendiji in nihovi lastniki so si z zanimanjem ogledali lepo urejen salon in popili jutranjo kavico. Vsi udeleženci so dobili obširne informacije o klubu in navodila za sodelovanje in „dobro voljo" na Rakeku. Z veseljem smo pozdravili častnega gosta britanskega ambasadorja v Sloveniji Hugha Mortimerja z Discoveryem in pa predstavnika tovarne Land Rover Alana Jonesa s Freelanderjem.

 

Start pred Summit Centrom

Točno ob 8.30 je Igor povedel prvi konvoj 20 vozil proti Barju in notranjskim gozdovom, čez 10 minut mu je sledil Aleks z 18 vozili, Samo je vodil prav tako 18 vozil, Primož in Mateja pa sta vodila obsežno ekipo hrvaškega zastopnika in pa Summitovce. Ob 9.00 je bilo pred Summitom spet tiho kot da se ni zgodilo nič.

Prečkanje Iške

Zagrebška ekipa v konvoju

Medtem ko so se konvoji zaradi prahu in nenapovedanih cestnih zapor s manjšimi težavami prebijali po atraktivnih Notranjskih gozdovih, so se na Rakeku že zbirali udeleženci, ki so izbrali samostojen prihod. 

Že standardni počitek po spustu na Koščakih

Ko smo dočakali tudi konvoje, smo zelo zadovoljno ugotovili, da smo presegli cilj - na Rakek je prišel 101 Land Rover iz 5 držav, Avstrije, Hrvaške, Belgije, Anglije in Slovenije. Glede na to, da se praktično nihče ni pripeljal sam, smo ocenili udeležbo na okoli 300 ljudi.

Parkirani Land Roverji na poligonu Rakek

Na Rakeku je vse pričakala najzanimivejša ponudba dosedaj. Pripravljeni sta bile motokros proga za individualne vožnje in pa prvič doslej, amaterska trial proga ! Za otroke je bil pripravljen otroški kotiček s risanjem in barvanjem, skakalnim gradom, lokostrelstvom in kolesarsko tekmo. Za očete in njihove finančnike je bila prvič na voljo obsežna trgovska ponudba - LPI iz Belgije, Ručman iz Mamuta, Janez Jureš s.p., Goodyear, Summitavto z LR Gear, Magellan GPS sistemi, revija Land Rover Enthusiast in ne nazadnje prodajni štant Kluba Land Rover Slovenije kjer so Tatjana, Barbara in Erika delale "biznis". Letošnji hit so bile otroške majice "Ko bom velik bom Range Rover" katere večje številke so si privoščile tudi nekatere mamice. Za pijačo in hrano je bilo poskrbljeno v prijetnem naravnem okolju, kar so udeleženci kmalu ugotovili in se predali uživanju pod velikim šotorom in ob glasbi iz veličastnega Defenderja 110 za kar gredo zahvale RED BULLu.

Nekateri so se takoj zapodili po progi..

...zopet drugi so pobegnili na "prepovedani pesek"...

Demonstracijska vozila Defender 110, Discovery in Freelander so se polno otovorjena s radovednimi udeleženci pričela voziti po motokros progi, prvi individualisti pa so se pričeli postavljati v vrsto za na progo. Stekle so tudi priprave na trial tekmovanje za katerega se je kmalu nabralo 28 prijav od tega 6 za damski pokal. Pred tem je bila na isti progi še otroška kolesarska tekma v kateri je zaradi zavzetih priprav zmagal Matevž Mulec.

..kar so izkoristili tudi tretji...

...in na koncu so bili zopet vsi na progi!

Ko so se udeleženci večinoma najedli, smo sklicali "brifing" tekmovalcev za trial. Proga je vsebovala nekaj zanimivih ovir - vožnjo čez tepih gum, parkiranje+zamenjava voznikov+igranje kriketa, nekaj ozkih vrat, vožnjo s desno stranjo avtomobila preko motoristične vage, vzratno v cilj, med samo vožnjo pa sta mogla voznika še rešiti test poznavanja Land Roverjev in njihove zgodovine. Predvideni čas je bil točno tri minute, damam (ki so vozile same pogosteje pa v družbi prijateljic) pa ni bilo potrebno reševati kviza in voziti preko vage. Tekmovalce je kmalu prevzelo tekmovalno vzdušje, ki je vodilo k čedalje hitrejšim vožnjam in posledično večjim napakam. 

Trnovski gasilci so "od hudiča", pridejo tudi če ne gori!

Imeli smo tudi dve resni prekinitvi, ko se je gasilski Defender 130 zagozdil na vagi (nihče ni pomislil na to da so v Sloveniji še tako dolgi Defenderji). Iz zagate sta se gasilca z uporabo motorne žage iz svoje opreme za reševanje in spretno vožnjo našega Marka rešila ob burnem navijanju obiskovalcev. 

Vztrajnost je lepa čednost - auspuh auf!

Za drugo prekinitev je poskrbel lokalni junak z Serijo III 80, ki si je za sovoznika izbral našega predsednika kluba. Pri prehodu gum so se jima zataknile za listnate vzmeti, kar v tekmovalni vnemi nista niti opazila. Ko so jih redarji le ustavili je Boštjan izstopil, voznik pa je z gumami odpeljal veselo naprej. Ker je bil paket gum presneto težak, smo menili, da ne bo nič narobe če jih privleče nazaj na cilj. Po obširnem rezanju vrvi in vleki gum smo tekmovalcema dovolili ponoven štart. No, tokrat sta zataknila samo eno gumo, ki pa jima je za kazen odtrgala izpušni lonec ! Progo sta uspešno zvozila, otroci pa so jima prinesli lonec na cilj. Ob takih in drugačnih stilih vožnje je bila tekma končana v dveh urah, nakar je še pol ure trajalo ovrednotenje kazenskih točk in testa. Pokazalo se je da so zopet zmagale izkušnje in pa trezna glava. Zmagovalka damskega pokala je postala članica kluba Slavka Pajk z svojim Freelanderjem (ki si je privoščila še neobvezno vožno preko vage), med ekipami pa sta zmagala prav tako klubska oče in sin Mali z Defenderjem 90 (ki pa sta zelo resno preučila vsa pravila).

Zbor, družinski piknik, v ozadju edini slovenski Lightweight

Toda tekmovanj še ni bilo konec. V tišini je delovala ocenjevalna komisija za Naj Land Roverja Slovenije v sestavi Slavka Pajk in Andy Hunt. Po težkem delu sta se odločila da je NAJ Veteran zelena Serija III 109, letnik 68 iz Ljubljane, NAJ Offroad črn DEFENDER 110 Eco-touring Primoža Trontlja in pa NAJ Land Rover Slovenije za leto 2003 DEFENDER 130 Firetender Gasilske enote Trnovo iz Ljubljane !

Kot napovedano smo ob 17.00 pripravili svečano podelitev priznanj in daril sponzorjev. Za lepe pokale in medalje se zahvaljujemo Goodyearju, za praktične nagrade pa še Summitu, Intereuropi, Eco-Touringu, Termu in MAG Intertrade. Podelili smo tudi nekaj nagrad presenečenj. 

Le te so prejeli:

 - Jan iz LPI za najdaljšo prevoženo pot na Rakek - 1300 km iz Belgije ! 

Trgovec Jan iz LPI in njegov "štant"

- Najmlajša udeleženka Špela Ručman - 8 mesecev (sicer je prišla z Toyoto, ampak vemo da ima oči rad tudi Land Roverje) 

- Najstarejši udeleženec Janez Rihar 72 let, kot se za gospoda spodobi z Range Roverjem 

- Najsimpatičnejša psička NEJCA - lastnica Asja Pajk 

- Najboljši lokostrelec Junjorji Lampič Tess 

- Najboljši lokostrelec Seniorji Darko Udvanc.

Ker je bil dan zelo lep se je prireditev nadaljevala v bolj umirjenem ritmu. Končno so prišli na vrsto poznavalci Land Roverjev in kmalu je bilo videti Alana Jonesa kako se prevaža naokoli z edinim Laightweightom v Sloveniji Andya Hunta, Rok je pripeljal televizor, da smo lahko spremljali rokometno tekmo, nekateri pa so se pripravljali na prenočitev na poligonu. Večina pa se nas je zbrala pred bifejem in opravila že zadnje uradno dejanje prireditve. Izpraznili smo škatlo v kateri smo zbirali donacijo za Otroško kirurgijo Kliničnega centra Ljubljana in vsebino v zapečateni kuverti predali Igorju Loborcu, ki bo poskrbel za vročitev vodstvu kirurgije. Kaj vse se je dogajalo do jutra pa niti jaz ne vem - bili bi tam pa bi videli!

Zahvala za uspelo prireditev gre predvsem marljivim članom KLRS, Summitavtu na čelu z Slavkom Rusom, ter sponzorjem ; RED BULL, GOODYEAR, PIVOVARNA LAŠKO, INTEREUROPA, TERMO, ECO-TOURING, MAG INTERTRADE.  

Nasvidenje 2004!

Vidimo se naslednje leto ! 

Marjan Cukrov

Uradni rezultati vseh tekmovanj 

Trial - Dame: 1. Slavka Pajk Freelander - Klub Land Rover 2. Metka Kaplan Freelander 3. Erika Mulec Freelander - Klub Land Rover 

Trial - Ekipe: 1. Družina Mali Defender 90 - Klub Land Rover 2. Lončarič Defender 110 3. Polivka-Polzleitner Defender 90 pick up - Avstrija

Naj Veteran: 1. Serie III 109, LJ U1 35N 

Naj Offroad: 1. Defender 110 Eco-touring Primož Trontelj - Klub Land Rover 

Naj LR Slovenije: 1. Defender 130 firetender Gasilska enota Trnovo

Najdaljša pot na Rakek:  Jan, LPI iz Belgije 1300 km v eno smer 

Najmlajši udeleženec-ka: Špela Ručman 8 mesecev 

Najstarejši udeleženec:  Janez Rihar 72 let 

Najsimpatičnejši kuža: NEJCA (lastnica Asja Pajk)

Kolesarska dirka: 1. Matevž Mulec 

Kolesarska dirka - kategorija cvergli: 1. Mark Loborec 

Lokostrelstvo - junjorji: 1. Tess Lampič 2. Nejc Trampuž 3. Gašper Milanovič 

Lokostrelstvo - seniorji: 1. Darko Udvanc 2. Mirjan Trampuž 3. Cveto Mali

 

  Več slik  
 
Domov