|
|
L A
V R I C A 4 X 4 X F A R
(Božični
trening)
|
V decembru nam je
zmanjkalo zagnanih organizatorjev, ker pa ni zmanjšalo obcutka, da bi se
pred novim letom vsi nekako še radi malo vozili. Zato smo se dogovorili
za najem motokros proge na Lavrici, kjer smo upali na snežno-blatne
razmere. |
|
Zbrali smo se v soboto,
27.12.2003 ob udobnih 10h v prijetno soncnem a mrzlem vremenu. Proga je
kazala zelo mešane pogoje vožnje. V sencnih legah je še ležal sneg, na
ovinkih so bile globoko zamrznjene blatne luže, na nekaterih najhujših
klancih je bilo popolnoma suho, na nekaterih pa malo mešano. Ocitno zelo
zahtevne razmere, ki so nudile obilo izziva predvsem za gume, ki so bile
na redkih avtomobilih kos tem pogojem.
|
|
Zbralo pa se nas je kar 21
in s tem smo dosegli klubski rekord ; 5 Freelanderjev (2 novinca), 1 Jota,
2 Range Rover Classica, 3 Defenderji 90, 1 Serie III in 9 Discoveryev
(prav ste prebrali - DEVET ) od tega 4 novinci ! |
|
Aleks je z nabritim
Defijem 90 Tdi povedel konvoj po progi, ki je hitro pokazala svojo težavnost.
Med zadnjem dežjem so jo dodobra zvozili motokrosisti, po tistem pa so
vse kolesnice in kanali globoko zamrznili, nakar je še vse skupaj pokril
sneg. Tako so avtomobili poskakovali, drseli po klancih navzdol (HDC je
tiste, ki ga imajo, zelo lepo reševal), na klancih navzgor pa ni šlo
brez odlocnega zaleta in precej plina. Tam so se tudi pokazale velike
razlike v gumah. Klasicne M+S cestne gume na Freelanderjih in nekaterih
Discotih so se pokazale kot najslabše, Allterain in Mudterainke so bile
že boljša izbira, najboljše pa so bile prave zimske lamelaste in mehke
gume na nekaj Discotih.
|
|
Že med uvodnim krogom so
se pricele ponavljanja vožnje v klanec, popolni zastoj pa je povzrocil
Boris, kateremu se je vdrl led v ovinku in je do odbijacev pogreznil
Discota v blato. Reševalna akcija je bila dolgotrajna, dokler ni prišel
na sceno Andrej in pokazal vsem, kaj so to dolgoletne izkušnje iz
offroada. V vmesnem casu se je povsod po progi pojavilo še nekaj
kriticnih mest. Družina Koracin je resno testirala svojega
novega-rabljenega Freelanderja in se pri tem dodobra namucila, Uroš je po
sedmem poskusu le spravil Ranga na vrh zahrbtnega poledenelega klanca,
ostali pa smo malo pomagali, malo drseli, se mucili, ponavljali lekcije in
se po kakšni uri in pol odlocili za prvo pavzo, saj je "gostišce
Bombek" odprlo svoje duri pod glavno tribuno.
|
|
Franci in Janja sta se na
poti iz morja domov prijazno ustavila in skuhala vsem udeležencem pravo
kuhano vino, ki smo ga pošteno povedano vsi potrebovali. Na progi je bil
skoraj eno uro mir, tako smo se zaklepetali in pomodrovali o vsem, kar se
nam je dogodilo v tem letu. Vmes je mraz pricel popušcati in proga je
postala malce lažje prevozna, zato so se mnogi ponovno zapodili po progi.
Priceli so se tudi poskusi precenja blatne luže, ki nam je na zacetku
povzrocila take težave in prav veseli smo bili da se ni nihce ponovno
zakopal v njo. Joža je sicer odtrgal zakljucek odbijaca na Discotu,
drugih poškodb pa ni bilo. Andrej si ni mogel pomagati in se je toliko
casa igral z Discotom, da je le temeljito nasedel na grebenu med progama.
Tokrat ga je hitro rešil Samo.
|
|
Proti 13h smo pocasi
priceli odhajati proti domovom, saj so že priceli zvoniti mobiteli v
stilu; "kdaj pa prideš, juha bo cez pol ure na mizi ?" Bil je
zelo mrzel ampak adrenalina poln dan, ki nam je dal nekaj lekcij v stilu
"do kje gre" in "zakaj ne" kar bo zelo koristno na
terenu, kjer ne bo možnosti za ponavljanje.
Spisal: Marjan Cukrov
Domov
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|