PRIMORSKA / ISTRA

TRENING 4 X 4 X FAR 

 20.02.2005

Fotoreportaža

 

 

 

Kot že mnogokrat smo se tudi tokrat zbrali na parkirišču Dolgi most, nekateri že pred osmo uro zjutraj. Med zadnjimi je na start prispel Marjan, organizator in gonilna sila izleta. Na avtocesti se nam je pri Ravbarkomandi pridružil v svojem Defiju še Broj 1, tako, da nas je bilo na cilju skupaj kar 17 vozil. In sicer 3 Friliji, en Range Rover, en Disco III, trije Discoti classic (a že?), štirje »ta kratki« in štirje »ta dolgi« Defiji. Pa še en Puch se je od nekod primajal.  !

   Startna kolona dolgem mostu in "ivje" na poti

Kot rečeno, smo se po vseh predpisih pripeljali na poligon, nekje v Istri. Na meji za nas ni bilo nobenih težav – garantirano. Na poligonu so nas počakali prijazni domačini, nam na hitro razkazali progo in njene pasti in že so nekateri landroveraši drveli gor in dol.

 

   Pričetek poligona in luža mlakuža

Prva »ovira« so bile nesimetrično razporejene dokaj globoke luknje, kjer je moral priti do izraza 4 x 4 pogon, saj so pri marsikomu nekatera kolesa zgubila stik s podlago. Pa tudi vzmetenje je moralo biti kar pravšnje.

 

 

 

 

 

 

 

 

Prečenje kupčkov peska in Disco na startu

Sledil je vzpon v kar strm klanec, nad 35 stopinj, kjer je pri nekaterih elegantno pomagala elektronika, drugi pa smo si morali pomagati s kinetično energijo in primerno zaporo diferencialov.

Naslednja prepreka je bil spust po klancu navzdol ter takoj – še na klancu – zavoj v desno ter s tem vožnja z bočnim nagibom ranga 30 stopinj. Vsaj v višjih landroverjih so bili občutki kar malce neprijetni.

 

  Jožko si je dajal duška, Aljaž pa se še usposablja

  

In na koncu še skoraj posušena mlaka z nekih 20 cm blata, ilovice ter zraven mlake še nasuti kupi peska, kjer so bolj drzni lavoraši preizkušali mejo »nasedanja« podvozja. Bilo je nekaj prask, vendar nič hujšega.

 

 

Novi Disco in elektronika vs. stari Defender in kinetika = 1:0!

 

Družba se je razživela, večina je večkrat odpeljala postavljene ovire in si stem pridobivala potrebne izkušnje za kakšno drugo priliko. Gostitelji so nas postregli s pristnim domačom vinom, beseda je dala besedo in… No, pa da vidimo, če kateri LR pride v tole luknjo in tudi izpleza ven.

 

 Kar opazen bočni nagib ter izhod iz luknje 

Prvi, stran od javnosti je poizkusil Samo in s Cvetotovo pomočjo nekako »padel not«, nakar še elegentno izpeljal. In minimalno nasedel. Ohrabren z videnim je takojci celotno »vožnjo« ponovil še Anže, za njim pa v istem vozilu še Cveto.

Gremo menjat olje? ali pa "oprat" Discota?  

 

 Nato so nam še domačini pokazali, kako se vozi preko več takih lukenj z tekmovalnim (saj veste npr. tekme ala NORD EST 4X4 OFF ROAD CLUB PAZIN, ki bo 27.03.2005 ) Defenderjem. Primerno opremljen z WARN vitlom 8274 se je Def 90 kar nekako kobacal iz luknje v luknjo, na koncu pa je bila vendarle potrebna pomoč vitla in drevesa, da se je privlekel na plano. Kakorkoli, lepa predstava o zmogljivostih Land Roverjev. Kje vse se da priti z 4 x 4 vozilom, pardon Land Roverjem!!  

 

 

 

 

   V klanček so nekateri skakali. Jan ne, Uroš pa! Calvo!

      Vitlanje gostitelja ter končna gasilska! Zadaj desno Učka!  

 

 

 

 

 

Ura je bila že kar precej čez poldne, ko so nekaterim zakrulili želodčki, spet drugim se je mudilo domov. Sledila je še ena gasilska slika vseh udeležencev, nakar se je večina odpravila še na poobedek. Odličen istrski narezek s pršutom, sirom, olivami in na koncu še mineštra in pecivo je bilo dovolj, da se nam je ob kozarcu rujnega dan zaključil na res lep način.

Izlet znamo še kdaj ponoviti. Gostiteljem pa najlepša hvala za izkazano prijaznost.

Napisal: Igor Loborec

Foto: Vsak po malem