LOGATEC 2005

Jesenski Trening 4 x 4 x FAR

&

NAPAD NA PUJSA    

04.09.2005

Fotoreportaža

 

 

 

 

 

Neutrudni Marjan nas je zopet presenetil. Po dolgem deževnem poletju smo se na Marjanovo pobudo v nedeljo zopet zbrali na parkirišču Dolgi most. Kar presenetljivo veliko Defov in druge LR navlake se je prikazalo. Plus dve Mazdi B2500 in še en Mercedes G od Roka. Nekako nas je bilo na koncu 13, od tega le en star Disco (V8 sicer!) in celo en nov HSE (by Bonatti) + Marjanov Free. Ostalo Defi in stara rumena serija III, ali celo II, na poligonu nas je presenetil še stari Patrol GR. Vsega skupaj preko 20 lju-di.

  

                        Pred pričetkom na Dolgem mostu ob 9h                                                      Pavza nekje pod Zaplano

In smo se lepo zapeljali preko Dolgega mosta proti Bevkam. Tam po makadamu in regularnih poteh mimo naravnega parka Barje proti Vrhniki. Iz Vrhnike smo šli po tankovski poti proti Zaplani. Nad Zaplano pa še na en griček, kjer je svoje čase JNA imela  skrivno raketno oporišče, danes se pa tu zbirajo samo še stari đankiji. Bedno, pazi na igle, če se že potikaš tu okoli. Drugače pa zanimivo.  

     

Pred bajfom v Zapolju smo se po vojaško postrojili.                                 Cveto je bil eden od redkih, ki si je upal.Ni tako nedložno, kot zgleda!

Iz hribčka pa naravnost na poligon pri Logatcu, imenovan Zapolje. V glavnem, tu je bolj znan poligon za dirke  s smetnišnicami (= pre-nizkimi osebnimi avti) ter motorji. Šli smo na pivo v bližnji bajf, v glavnem smo pili kavo, mularija celo "hot chocolate". Imajo celo bankomat, dnarja težko zmanjka. Do tu smo rabili ene dve uri in pol. Čas nas je že kar preganjal, prasec se je že kar nekaj časa vrtel nad ognjem, mi pa še nismo probali poligona.

 

 

                       Anžetov Def                                                                                            Rokson Gwagen vs. Disco V8 = 1:0

Poligon je sicer skrit sredi cestnohitrostne proge, v bližini karting centra, skrit v dveh vrtačah. Mali ali ljut. KLRS banda se zapodi vanj kot voda ponikne v Saharo. Proga dolga nekih 400m izgleda takole:

1. Najprej v blatno lužo in desni bočni naklon;

2. Takoj vožnja v levi bočni naklon < 20st.  in rahlo navzgor;

3. Spust po nadelanem kamnitem klancu;

4. Ovinek v desno in srednje strmo navzgor z rahlim desnim bočnim nagibom (tu je bilo na začetku vse blatno in mokro in marsikateri je malce zdrsnil v desno ter pobožal bližnje grmovje - Disco V8 & Tavželj pa še kdo. Nekateri so rabili par šusov);

5. Ostro v levo in lepo po poti do betonskega testa 4 WD;

6. Po klančku v vrtačo in po lepi poti pod robom vrtače do starta;   

Jasno, za nekatere je bilo preveč izzy in s(m)o si iskali težje prehode.

    

                  Cvet naših deklet na offroadu je spet                                                      Tudi najmlajši so zvozili progo

In smo jih tudi našli. Dva klanca sta bila kar bolj strma in skalnata. Desni in levi, gledano od gokart placa. In prvi proba Cveto s Tomb Raiderjem 110 ta desnega. Pride skoraj do vrha, kjer mu je pot zaprl Anže (jolbe, na vrhu klanca je parkiral!), tako da je ustavil v neprijetnem položaju. Za kazen, ga je moral Anže zvitlati do roba. Ko je bila pot odprta = šala mala. Vsi smo prišli preko. Celo Mazda!

Nato Cveto proba še levi klanec, ki je zelo moker. Ništa. Zero. Niente. Nula. Pride 10m, nato mora navkljub vsemu živemu vklopljenemu v rikverc. In še to se bolj drsa, kot pelje. 10 poizkusov, nakar reduktor, špera in II . + gas ter se nekako pridrajsa čez. Tudi ta ovira je padla.  Poiskusi še Anže in z Defom 90 prekosi učitelja. Učitelj ponovi vajo brez špere - in gre. Anže pa tudi. Poskusi še Jan zvani Šnorkel in tik pred vrhom omaga. Vitel oziroma gurtna ga reši iz nezavidljivega položaja. Nazaj bi bilo preveč riskantno. Ostali tega dela nismo vozili. Ker...

 

                  Fadm zvozil "s prve"                                                                        Na Pujsa, na Pujsa, na Pujsa, ...v napad!!!

 ...ker je že bil čas za pujsa. Naprašičili smo se po mizah in se ljudožersko spravili na pečenega prasca. Zraven je teknil še kozarček vina po suhih grlih. Pa kašen pir. Ura že dve in je folk začel počasi odhajati. In pade debata o gokartih, kartingih, kdo je naj, kdo obvlada,ipd.

 

    

             Metamorfoza Pujsija                                                                                      Tomaž edinkrat pred Cvetom - končno 3 mesto

Beseda ni konj, beseda je gokart. Za 1800 SIT nas je nekaj najbolj gobčnih šlo dirkat. Za 10 minut. Nekateri so dirko vzeli zelo zares. S 70km/h so prehitevali nas "bolj težke" kot za šalo.  

Čisto nekaj drugega kot off road, pa vseeno adrenalinsko - sploh če si na progi z norci iz KLRS. Zdrsavanje v ovinkih je nekaj, kar si s terenci na offroadu ne moremo privoščiti. Na kartingu pa brez tega ne gre, sčasoma se navadiš in ti postane všeč. Bolijo pa roke, ker je prenos volanskega droga na bicikle direkten.

 

                               MArjan & Veronika kot coacha                                                       Gas do daske, bremza pa v levo!

 Najbolj zagrizeni Cveto, Anže in Tomaž si izborijo še eno dirko. Letijo kot sekire, bijejo boj, prazavprav ne boj, mesarsko klanje. Resnica je kruta, nekateri avteki so hitrejši, tako da navkljub kilam in superiorni vožnji skozi ovinke zmaga Cveto. Povprečen čas kroga 32 sekund. 

   

                    60 km/h skozi ovinek                                                                                          Kmečka radost ob zmagi!

Za zaključek so nam organizatorji za dobrega jurja oprali naše ljubljenčke, tako, da nismo preveč usrali dirkalno stezo. Pa vseeno je blato letelo izpod koles, ko smo se vsi zadovoljni po tretji uri odpravili domov.

Še pridemo. Ideja je, da bi imeli tu novoletno srečanje - futr + offroad + gokart. Kdo ve, kaj vse nam bosta Dedek Mraz & Božiček še prinesla.

  Spisal: Fadm (nobenmudrugmusenilublpisat) 

  Foto: Fadm (nobendrugmininčdal)

  Glasbena podlaga:  Walking on Sunshine (čudno, res je bilo sonce!)