PAZIN 2005    

20.03.2005

Fotoreportaža

 

 

 

 

 

V nedeljo 20. marca smo se na bencinski črpalki na Tržaški zbrali Igor, Tomaž, Cveto, Jana, Žiga in moja malenkost ter range rover, defender, freelander in disko, ki pa je moral, zaradi okvare, ostati doma. Pot smo nadaljevali do Paprika pub-a, kjer smo se dobili z drugimi ljubitelji off road-a. Cveto je opravil hitri servis tekočin, med drugim s porivanjem prsta v ekspanzijsko posodo, Igor pa je dopolnil notranje tekočine z mazalno mešanico iz hmelja.

  

                        Pred pričetkom pri Motelu Lovec                                        Kolona pred prvo hitrostno preizkušnjo

Okoli pol desetih smo se s prijavo v Motelu Lovac priključili hordi okoli 40-tih vozil. Bila je precej raznolika druščina iz Italije, Slovenije in Hrvaške, katera je imela v svoji sestavi toyote, samuraje, cheeroky-je, land roverje, katerih večina je bila prirejena za ekstremnejše vozne pogoje. S svojim FL nikakor nisem sodil v to pisano druščino.

     

Cveto je bil eden od redkih, ki si je lahko privoščil osebnega serviserja. Igor in Tomaž se čudita nad tako visokemu standardu.

Po predstavitvi organizatorjev NORD EST 4X4 OFF ROAD CLUB PAZIN in predstavitvi pravil igre, se je naša dogodivščina pričela. Vozila so se v presledkih ene minute podajale na pot po prejetih road book-ih. Prvi je v neznano zavozil Cveto brez kopilota. V nadaljevanju vožnje si je kopilota Aljaža delil z Igorjem in so tako skupaj utirali pot po Istri. Moja ekipa, ki je bila sestavljena iz kopilotke Jane (žena) in fotografa Žiga (sin), se je s pomočjo GPS-a in seveda navodil iz road book-a podala na iskanje prve hitrostne preizkušnje. Težko je razumeti, da nam je celo uspelo prispeti na prvo hitrostno preizkušnjo, saj smo navodila brali od leve proti desni in ne od zgoraj navzdol po stolpcih. 

 

                       Poniranje defenderja                                                                   FL v umirjeni akciji

Na prvi hitrostni preizkušnji smo morali prevoziti za terenska vozila neproblematično traso. Nekateri so v besednjak hrvaškega besednjaka dodali besedo »čunj«. Verjetno je organizator predvideval, da je lahko razlaga pomanjkljiva, tako da je ob »čunj« dodal usmerjevalca, ki je voznika opozoril na »čunj». Ne vem, kako so usmerjevalca razumeli ostali, ampak meni se je dozdevalo, da mi želi dotična oseba nekaj povedati in sem vozilo skoraj ustavil. Da gre zares, so pokazale nekatere ekipe, ki so si na glavo poveznile čelade. V preveliki zagnanosti se je neka ekipa že po doseženem cilju zadela v bankino in le malo je manjkalo, da bi se vožnja po dveh kolesih končala na boku.

    

                  Popravilo na sredi hitrostne preizkušnje                                              RR z zadimljenimi okni

Nadaljnja vožnja je ponujala mešanico asfaltne in makadamske ceste,  večinoma suhih in nekaj blatnih kolovozov. Blatne kopeli so zahtevale nekaj zalitij motorja in pomoči vozil z vitli. Organizator je bil do mojega FL-ja prizanesljiv in mi je dal lažji road book, ki pa sem ga moral prepeljati 15 minut hitreje kot ostali tekmovalci. Zaradi srečanja s pobesnelim naturščikom, ki mi je preprečil nadaljevanje poti po začrtani poti, je bilo nadaljevanje poti malce zagrenjeno, a sem se po spletu srečnih okoliščin vrnil na začrtano pot. 

 

           Cveto zvozil "s prve"                                                                  Počasi pa ziher po klančku navzdol

Na nekaterih delih proge sva z Igorjem na podobnih mestih odkrila, da je razgled na okolico Pazina z višjih leg izredno lep. S tem pa se ne bi strinjal Cveto, ki je moral zaradi Igorjevega razgledovanja zmanjšati hitrost in se s tem soočiti z zatikanjem pedala za plin.

  

             dravc in Free "rijeta" po polju                                              Žlajfanje Yote v cilju - končno 3 mesto

Zaključek vožnje je bil na prijetnem terenu na katerem smo opravili še hitrostne preizkušnje. Že razredčena horda je imela na zaključku dve hitrosti preizkušnji. Zaradi ekip, ki so se izgubile v divjini Istre, je moral prvi na progo Cveto. Vozil je divje in  zagnano in s seboj pripeljal toliko prahu, da so nekateri mislili, da je posledica dima, ki izhaja iz kabine, ogenj. Igorju in Cvetu, ki sta pokazala veliko tekmovalnega duha, a sta se zaradi načel vožnje landroverošev, da je vozilo namenjeno premagovanju ovir in  ne uničevanju na hitrostnih dirkah, je ostalo še veliko rezerve za boljše rezultate.

 

                               Cveto na 3 brzincu                                                       Reduktor 3, pa gas do daske!

 Moja, turistična vožnja, pa je bila deležna veliko komentarjev, kot je med drugim bilo:«Janez, dal trebaš pelene ili veče osiguranje?«.  Drugače pa so nekatera vozila obstala na progi, eno pa se je celo prevrnilo.

   

                    Zdravc v cilju                                                                            Pokalov je bilo skoraj za vse

Za zaključek lahko rečem, da je organizator NORD EST 4X4 OFF ROAD CLUB PAZIN dobro  pripravil tretjo obletnico terenske vožnje, kot tudi za vreme, ki je bilo sončno in prijetno toplo. Landroveraši smo dogodivščino zaključili, mislim, z dobrimi rezultati, saj sta bila Cveto in Igor v zlati sredini, meni pa je uspelo prilesti do konca med 70 % vozil, ki so zaključili dogodivščino. Za zaključek uspešnega izleta smo se podprli s primorskimi njoki  in  telečjimi rebrci, ki smo ji zalili z okusnim refoškom.

 

  Spisal: Zdravc 

  Foto: Zdravc & Tomaž

  Glasbena podlaga: Queen - We are the champions

          Rezultati, kjer smo "tekmovali" člani KLRS:

KLASA 2 - PREKO 2000 CCM
1. PIETRO DA RIN -I JEEP GRAN. 4.33,00
2. DENIS MOČIBOB -HR RANGE ROVER 4.48,00
2. ANDREJ POGAČAR -SLO MITSUBISHI 4.48,00
4. MITJA POGAČNIK -SLO MITSUBISHI 5.01,00
5. CVETKO MALI -SLO LAND ROVER 5.17,00
6. MARTIN PRUNK -SLO NISAN 5.24,00
7. IVICA JONJIĆ -HR MITSUBISHI 11.24,00 /prevrtanje/

KLASA 3 - DIZEL
1. VEDRAN ŠĆULAC -HR MITSUBISHI 4.44,00
2. MATJAŽ ŠKRLJ -SLO MITSUBISHI 4.47,00
3. IGOR RUČMAN -SLO TOYOTA 4.48,00
4. DARKO KOSIĆ -HR MITUSUBISHI 5.24,00
5. IGOR LOBOREC -SLO LAND ROVER 5.26,00
6. MARIN BEVC -SLO TOYOTA 5.47,00
7. KLAUDIO ZONCH -I NISAN 6.02,00
8. MATEO DA RIN -I JEEP CHER. 6.13,00
9. DARKO HERCEG -SLO TOYOTA 6.23,00
10. ZDRAVKO KREFT -SLO LAND ROVER 7.58,00