Boltez BF Goodrich

4 x 4 meeting

11.03.2006

Fotopis

   

 

 

 

  Tretje leto zapored se je cvetober klubovcev odpravil na edino amatersko dirko v Sloveniji. Tokrat jo je prizadevna ekipa Bolteza in ORC White Tiger organizirala 11.3.2006 v gramoznici Bistrica pri Naklem. Naravna arena z progo na dnu, bifejem na prvi terasi, parkingi na vrhu in Hard offroad dirko v stranskih kanalih je bila posrečeno organizirana a precej naporna za plezanje do bifeja in nazaj. Po obilnih padavinah prejšnjih dni, nas je pričakalo blato vseposod in sončno vreme. Večina klubovcev se je na dirko pripeljala skupaj in v štartno vrsto smo se postavili ; Igor + Cveto v DEF 110, Kreftovi z DEF 100, Uroš+Boris v Rangu 2.4TD, Tomaž + Tina z DISCO V8, Rok z Puchom G, Jure+Aljaž z Nissan Navara in Marjan+Gašper v Rangu V8.

 

 

Iz tribune so nas spodbujali Primož T. in Koračini, ki se nakako niso mogli odločiti za nastop. Skromna štartnina 3000 SIT je prinesla pleskavico v lepinji+pivičko za voznika in sovoznika, polo majico za voznika in nogavice za sovoznika – zelo radodarno !

Ob 9.30 smo imeli tekmovalci, ki se nas je nabralo okoli 60, že brifing in nato spoznavni krog po progi. Še dobro da smo šli, saj se iz vrha ni videlo nekaj pasti, ki so nekaterim potem povzročale obilo preglavic. Prvi je štartal Uroš, ki je hitro plačal davek v peščeni pasti edinega klanca in se popolnoma ustavil. Slabe volje ni popravila niti pleskavica niti pivičko niti misel na drugo vožnjo. Kmalu sem bil na vrsti tudi sam in po posvetu z sovoznikom sem se odločil za vožnjo v reduktorju 3-4 prestava. Ker nimam filma je tu pesniški opis kako to izgleda iza volana:

- štarter odšteva, 1-2-3, reduktor 2 prest., 3500 obratov, brisalci prižgani – gremo !

- 5000 obr, 3 prestava, 4000 obratov 4 prest., bremzanje, ozka šikana, 3 prest. in previdno v sneg okoli hriba

- 3 prestava, 3000 obratov, motanje, motanje, izhod iz ovinka – 4000-5000 obratov v ravnino

- na koncu ravnine bremze, drsenje in gas proti peščenemu klancu – pomemben je vhodni kot z visoko hitrostjo in visokimi obrati da te pesek ne “požre”

- po pesku z 3 prest. , pesek požira moč, obrati gredo proti 3000, vrh klanca se bliža, sem že čez

- klanec navzdol, 4000 obrat, 4 prest, velika luža, nič ne vidim predno brisalci 2x ne potegnejo vse rjave vode dol

- 3 prestava, levi dolg ovinek, ravnina, desni ovinek z bremzanjem v stopnico navzdol – previdno da ne razbijem nosu

- gas, stopnica navzgor, kolesa malce po zraku, kratka ravnina, levi ovinek, kratka ravnina

- bremzanje in previden spust preko bočnega spusta – neugodno

- 4000 obrat, 4 prestava v poplavljeno ravnino, voda šprica čez avto, zadnja luža, ovinek v klanec desno,

- 3 prest.,, gas do 5000 obratov, kolikor gre v klanec navzgor proti cilju, špera drži Ranga v liniji in skozi cilj bremzajoč da ne povoziš koga od gledalcev

- Adrenalin uplahne šele čez kakšnih pet minut, ko greš pogledat rezultate,vidiš da si koga premagal in si tega res vesel, dokler se kdo ne pripelje mimo z 10 sekund boljšim časom, kar pa te tako potre da greš raje kar v bife.

 

Tako smo se z takšnimi in drugačnimi tehnikami spopadali vsi klubovci, na žalost je imel slabo izkušnjo v pesku še Rok, drugače pa smo vsi preživali brez poškodb. V pavzi med dvema vožnjama se je odvijalo državno prvenstvo v Hard offroadu, ki smo si ga z zanimanjem ogledali. Nekaj scen je bilo res fascinantih, nekatere pa nismo povsem razumeli – a glavno da so tekmovalci vedeli za kaj gre.

Po končani vožnji smo izvedeli za rezultate, ki naj bi tudi določili obratni vrstni red nastopanja za naslednjo rundo. Vendar se je zaradi prometnega zamaška in zmede na štartu organizator odločil da bomo štartali pač kakor stojimo v vrsti. Tokrat smo vozili v obratno smer, kar naj bi bilo hitreje za večino tekmovalce.

Nekateri so se za drugo rundo primerno okrepili – Igor je prepustil volan Cvetotu, kar se ni izkazalo za preveč produktivno potezo, saj sta za hribom naredila polovično pirueto in poslabšala rezultat iz prve vožnje. Tomaž se je še bolj odločno zagnal in želel dokazati da V8 niso od muh. Po intenzivnem motanju volana je le zletel iz proge in to čelno v edini železni količek (ostali so bili leseni) na tistem delu proge. Seveda je sledila diskvalifikacija in žalost v očeh. Urošu in Roku je šlo tokrat precej bolje pa tudi Kreftovi so se po prvi, bolj zadržani vožnji, predvsem zaradi angažmaja sovoznice, vozili opazno hitreje. Z Gašperjem nisva spremnila taktike in sva bila z opravljeno vožnjo kar zadovoljna. Morebiti sem zaradi zagnanosti vozil malce agresivneje, a me je zaradi tega tudi bolj nosilo po progi in rezultat ni bil tako dober kot sem upal. To mi je hitro dokazal tokrat najhitrejši klubovec na štartu, Jure z Navaro, saj me je “nabil” za debelih 6 sekund, medtem ko je v prvi vožnji razlika znašala manj kot dve sekundi.

Ko smo vsi končali smo se odpravili pred bife gledati Hardovce, ki se niso in niso premaknili iz mesta (vsaj tako se nam je zdelo) in čakati na razultate. Čakanje se je splačalo saj je Jure osvojil tretje mesto med dizli tako da smo morali potem počakati še na podelitev pokalov in nagrad. Z Gašperjem sva bila v bencin >2000ccm (zelo hitra kategorija) sedma in skupno 26ta. Range pa je ubranil čast najhitrejšega Land Roverja v Sloveniji !

 

Drugo leto gremo seveda spet, nekateri pa so na poti domov že mislili na potrebne predelave za boljše rezultate.

Tekst: Marjan Cukrov RR V8

Foto: Vsi po malem

Pa še dva filmčka v avi formatu, prvi je dolg 33 Mb, drugi 19 Mb!!

Glasbena podlaga: The Tony Rice Unit - Manzanita (1st Variation) 3:53 min, 3,6 Mb mp3 file