NOVICE

27.12.2005 Snežni piknik...

Člani KLRS smo se odločili, da navkljub snegu in zimskim razmeram organiziramo piknik. In ni ovir za landroveraše, zato nam je uspelo. Kot vedno do sedaj!

Več...

15.12.2005 NOVOLETNO SREČANJE KLRS...

..je potekalo po pričakovanju in celo nad. Prišlo je preko 40 duš, ki so se zabavale, pele, pile, jedle in celo plesale. Več na slikah.

Miss prezident & mister Bonnati

Čvek v kotu - ta stari!

Čvek v kotu - ta mladi!!

Dens in sirkl, ovaj, dens in grin oval!

13.12.2005 XXI Citta di Gradisca in..

Zdravc je očitno edini pravi LR entuzijast, ki se je odpravil na Off Road v Italijo. Kot aktivni član kluba je zato napisal tudi lepo reportažo, ki si jo lahko ogledate tule...  Zadeva je v MS Word for Windows, cca. 14 strani slik in nekja teksta. Obvezno branje!

Drugo: Jutri nujno! Da se vsi člani KLRS oglasite na Livadi, kjer imamo tradicionalno novoletno zabavo!

PS: Vabljeni tudi novi člani, jasno!

27.11.2005 Snežna patrulja

V že skoraj extremnih zimskih razmerah smo se člani KLRS odpravili "plužit" ceste ter pomagati voznikom v nesreči.

14.11.2005 Tunizija 2005

Včeraj se je srečno v Slovenijo vrnila mini odpravica KLRS v postavi Urša & Jan (Defender 110) ter Manca & Rok (Puch G), ki so se kar 19 dni potekali po potjih in brezpotjih Tunizije. Spremlljali so rally El Choot, se nekajkrat fino zakopali, verjetno tudi kdaj kopali. Čakamo na slike in potopis, reportažo.

03.11.2005 Brda 2005..

Zahvaljujemo se Aljažu za trud, da je napisal reportažo, poleg tega pa je posnel še nekaj slik.Še več takšnih, pa bo!

Več...

30.10.2005 Brda 2005 so končana...

Bilo je zanimivo in zelo adrenalinsko. Reportaža sledi v kratkem. Približuje se pa že podobno srečanje - Gradiška 2005 v decembru.

23.10.2005 Orehova vas...

Končno se je eden od naših mlajših članov ojunačil in poslal fotoreportažo (tekst + 10 fotk) o srečanju in promociji LR-jev na štajerskem koncu. Bravo Aljaž, le tako naprej.

17.10.2005

Kolegice in kolegi lavorji!

Jesenski vrhunec offroad sezone je pred nami. Po precej problemih so se v Jeep klubu Brda le odlocili in pripravili svoje tradicionalno srecanje, ki bo v soboto 29.Oktobra 2005.
Start klubskega konvoja (neuradnega seveda, uradno gremo vsak sam v tisto smer) je iz parkinga na Dolgem mostu ob 6.10 zjutraj !
Start prvega vozila v Brdih je ob 9.00, prijavnina na vozilo pa je okoli 15.000 SIT - ne pozabite na gotovino. Za hrano in pijaco je z prijavnino poskrbljeno. V ponovnem pricakovanju osvojitve pokala za najbolj mnozicno udelezbo te vabim z nami!

Marjan, KLRS

PS: Pa še en mejnik smo prebili - 50.000 obisk se je zgodil na naši spletni strani. 3 leta nazaj smo jih imeli 300 in to v dveh letih. Sledi nagrada!

03.10.2005

Predavanje in meeting na Livadi..

..bo to sredo ob 20 uri. Tema: "Kaj mora vedeti vsak lavor o zgodovini Land Roverjev!" Recimo to, da smo bili skoraj prvi 4x4, da smo bili skoraj najboljši ter to, da so LR-ji vozila za več desetletij.In da smo danes najboljši! Neuničljivi, neumorni,....

20.09.2005 Sprememba načrta!

Film Desert driving si bomo tokrat ogledali namesto na Livadi v RACA baru, nasproti viškega pokopališča. Torej, jutri ob 20h se predstava prične, za točno lokacijo pa klikni na kvadratek v sliki!

09.09.2005 Desert driving

Nekako smo se včeraj zmenili, da bo v sredo 21.09. na Livadi ogled filma Desert driving. Podnapisov ne bo. Bo pa zadeva prišla prav nekaterim našim gušterjem, ki se v kratkem odpravljajo v Tunizijo, đombe pa okrog Alžirije malce kasneje.

Vabljeni!

PS: Pa tut če mate Yote, Mazde, Ni-san-e, ipd... ste vabljeni!

05.09.2005 IN MEMORIAM!

Pujsa ni več, smo ga pojedli. Kako smo se pa imeli, si pa lahko ogledate in preberete v nadaljevanju.

28.08.2005 NAPAD NA PUJSA

Vsi člani in simpatizerji vabljeni na naš tradicionalni TRENING 4 x 4 x FAR, ki bo v NEDELJO, 4.Septembra na novem  profesionalnem offroad poligonu na dirkališču BLAGOMIX pri Logatcu.

Zbor in odhod proti Logatcu je na parkingu na Dolgem mostu ob 9.00. Po treningu bomo predvidoma na poligonu v piknik vzdušju napadli pujsa in nazdravili sami sebi.

Za nečlane KLRS je trening + pujs 3000 SIT/avto (max.2 osebi). Prireditev bo v vsakem vremenu, če bo brez dežja bo v bistvu čudež.

08.08.2005 Čas kislih kumaric!

Počasi mineva, pa vendar. Kolegice in kolegi lavorji, kot dogovorjeno nas pocitnice ne ustavijo ! Na hladen dezevni avgustovski vecer smo se na sestanku na Livadi zbrali ; Igor, Gasper, Orca team, Miha in jaz ter se lepo zaklepetali.In se nekaj dogovorili - poglejte Prireditve!

Da ne boste mislili da se pociva cez pocitnice !

Marjan Cukrov
Trzin, Slovenija

13.07.2005 Zmaga!!

KLRS je pridobil odločbo okrajnega sodišča Šmarje pri Jelšah da se postopek proti KLRS in predsedniku kluba zaradi vzpona na Boč ustavi.

Pravilno, kajti medtem smo postali še bolj ozaveščeni eco klub, kar se lepo vidi na tem prispevku! Malo je takih!

Video...

23.06.2005 Malce EPP-ja za novi RRS - povzeto po Finance!

Družba Summit avto je predstavila novi Range Rover Sport, ki je nastal na podlagi modela Discovery. Range Rover Sport je bolj cestno usmerjen in dostopnejši kot večji Range Rover ter prestižnejši kot Land Rover Discovery, motorji pa so že v celoti iz Fordove palete. Model sport ohranja terenske lastnosti, saj premore štirikolesni pogon, reduktor motorne moči in vso potrebno elektroniko, ki uravnava kolesa. Pod motornim pokrovom je koncernski 2,7-litrski šestvaljni biturbodizel s 140 kilovati oziroma 190 konjskimi močmi ter dva bencinska osemvaljnika z 220 kilovati oziroma 300 konjskimi močmi ter kompresorsko obogateni z 290 kilovati oziroma 390 konjskimi močmi. Cena za osnovni Range Rover Sport z dizelskim motorjem je 12,3 milijona tolarjev. Najdražji pa stane 19,7 milijona tolarjev.

06.06.2005 Prvi odzivi na Eko akcijo!

Več...

31.05.2005 Napisana je reportaža z Rakeka 2005!

29.05.2005

Lepo smo se imeli na Rakeku! Vsak je dobil tisto kar je hotel, eni pivo, drugi golaž, tretji muziko, četrti družabne igre,...prav vsi pa smo uživali po odlično pripravljenem trialu okrog motokros proge ter na progi sami. Nekateri so se pa zagrizeno spustili v boj z naklonom "velikega peska!" Kakorkoli, trial poligon, pesek in motokros proga bodo takšni samo še nekaj dni, nato jih bodo dokončno porušili in zravnali z zemljo. Izkoristite jih še - dokler je čas - da preizkusite terenske sposobnosti vaših Lendijev. Reportaža bo, zaenkrat pa si lahko ogledate zagrizen boj - klikni za povečavo!

27.05.2005 Count down..- 1..Vroča stvar/Hot Stuff/Zadnji poziv....

Daje se na znanje!

VSI na RAKEK, v napad na RAKEK! Manj kot 24 ur do štarta pred Summitom!! Kdor ne more priti zjutraj, naj se pripelje direktno na RAKEK! Kdor ne pride ga ne bo! In mu bo žal.

Vabljeni!!

26.05.2005 Count down..- 2..Vroča stvar/Hot Stuff....

Samo še 2 dni = 48 ur manjka do starta srečanja pred Summit Avtom. Tudi ob 8:00 zjutraj bo v redu, pričakujemo gužvo. Vabljeni tudi lastniki drugih terencev, ki se vam cedijo sline za večnimi lendiji.

23.05.2005 Count down..- 5..Vroča stvar/Hot Stuff....

V povezavi z višjo silo smo si člani KLRS uzurpirali še "pravo" vremensko napoved za to soboto. Ne verjamete?

Več...

22.05.2005 Count down..- 6..Vroča stvar/Hot Stuff....

Še en deloven teden in bo srečanje na Rakeku. Fantje iz kluba so odlično opravili svoje delo, tako, da boste v soboto na startu pred Summit Avtom dobili potno knjigo (roadbook), ki je res vredna svojega imena. Slike + dobro risane oznake + komentar, vse skupaj pa še podkrepljeno s km odseka in kumulativnimi km.....moraš biti pa res bizgec, da zgrešiš pot. Bravo za ekipo ToCi in DiscoV8, ki so trasirali.

Delček RB-ja si lahko ogledate tule...

16.05.2005 Count down..- 12..Vroča stvar/Hot Stuff....

Zaenkrat so prvi odzivi na RAKEK 2005 iz naše južne sosede - tule in še tu!! Pa še nekaj! To je vaša zadnja priložnost da se vozite po motokros progi Rakek. Kmalu po srečanju bodo progo zravnali z zemljo in pričeli graditi inustrijsko cono. Svašta!!

15.05.2005 Count down..- 13..Vroča stvar/Hot Stuff....

Še malo manj kot 2 tedna manjka do tradicionalnega letnega srečanja Land Roverjev na RAKEKU 2005. V sodelovanju s Summit Avtom vam tokrat pripravljamo kopico presenečenj. Eno od njih je da se bomo do poligona Rakek prepeljali po road booku*. To pomeni, da bo vsako vozilo, ki bo startalo pred Summitom prejelo pisna in slikovna navoidila, po katerih poteh priti do cilja. Jasno, vozili se bomo po dovoljenih poteh!

Našo ekološko akcijo so prav lepo popisali - in predvsem slikali -  tudi na Siol.netu. Več si lahko preberete in ogledate tule...

11.05.2005 Dokončana je fotoreportaža - ki je tokrat manj foto* - o ekološki akciji članov KLRS na Cerkniškem jezeru!

Bliža se sobota 28.5. ko bo vse slovenski zbor Land Roverjev na RAKEKU. Torej, vsi ljubitelji LR-jev na Rakek. Kdor (še) nima Land Roverja se lahko prisede, se bo že našlo kaj prostora. Samo zjutraj naj bo dovolj zgodaj na Summit avtu, pa bo.

* - tokrat smo več delali in manj slikali. In prav je tako!

08.05.2005

Včeraj smo uspešno izvedli prvo Ekološko akcijo KLRS na Cerkniškem jezeru. Popolna reportaža še sledi, tu je samo nekaj osnovnih podatkov;
- 10 avtomobilov, dve prikolici, 20 članov;
- zbrano = zvrhano poln kontejner (dve karoseriji, za eno barako odpadnega    materiala, cca.100 konzerv piva in steklenic);
- javljanje v živo za Notranjski radio;
- celodnevno spremljanje ekipe SIOL TV;
- prijetno vreme, dobra volja, prima piknik ob jezeru.

Slike in reportaža sledijo, tistim ki jih ni bilo  je lahko žal, saj se je bilo po smeti potrebno voziti na zeloooo zahtevne terene. Tako zahtevne, da je šlo samo s kajakom!

06.05.2005 Še en dan do ekološke akcije članov KLRS in ljubiteljev Land Roverjev!

Jutri je velika Ekoloska akcija čiščenja nabrežin Cerkniskega jezera. Zbor je ob 9h pred domacijo Mulčevih na Dolnjem jezeru. (LJ-Rakek-Cerknica - Dolenje Jezero-smer Gostisce Mulec). Ob 8h gre konvoj iz Dolgega mosta. Poleg tehnicne opreme - vrece, grablje, vile, rokavic itd ne pozabite na kaksno prikolico! Hrano in pijaco za piknik prinesite s seboj, vreme nam bo verjetno kar naklonjeno. Napovedano je nakaj novinarskih ekip, zato prosim za zansljivo udelezbo cim vecjega stevila clanov klub. Pokazimo, da se znamo enako mnozicno kot so nasi izleti udeleziti tudi druzbeno koristnih akcij.

Se vidimo !

Marjan Cukrov
Trzin, Slovenija

03.05.2005 Ekološka akcija se bliža...

Samo par dni nas še loči do čiščenja Cerkniškega jezera, ki bo to soboto. Prve informacije si lahko preberete na našem Forumu, kako drugi pišejo o nas pa tule:

07.04.2005

Včerajšnji obisk predavanja Milana Pajka je celo presegel pričakovanja. Poleg standardnega članstva KLRS (30 duš), ki se redno udeležuje tematsko povezanih predavanj se je tokrat nad Milanovimi diasi naslajalo še 10 - 20 nečlanov, ljubiteljev tovrstnih avantur. Milan hvala ti za res prijeten večer. Potopis pa je tu, žal brez res lepih dia slik. Saj zato pa je bilo predavanje!

01.04.2005

Prejeli smo skeniran test o Discu III Td6 iz 7. številke Avtomagazina. Vsega skupaj je 4 strani po cca. 1Mb in po straneh si test lahko ogledate (in ga preberete) tukaj:

Prva stran     Druga stran     Tretja stran    Četrta stran

Drugo: Ne morem si kaj, da ne bi dal - končno!!- v javnost golo sliko Natalije Verboten!

25.03.2005 Po dolgih kolobocijah glede najema dvorane in predvidenih izobraževanjih na Summitu smo se odločili, da bo dia predavanje Milana Pajka vendarle potekalo na Livadi. Kdaj? 06.04. ob 20 uri. Tema: "Brezpotja Mavretanije in Malija". Za pokušino pa si že danes lahko pogledate Milanov potopis....

Več...

24.03.2005 Zahvaljujemo se Zdravcu, ker je spisal svoj pogled na dogajanje v Pazinu, ter Tomažu, ki je dogodek fotografiral!

17.03.2005 "Po Yemnu"+...

Zahvaljujemo se Svetu in Branki za res zanimivo predavanje z diapozitivi, ki je potekalo včeraj na Summit Avtu. Res je, da se ni vozil s Land Roverjem, je pa imel ves čas klubsko kapico na glavi, tako, da mu je vse oproščeno. Ja, če sta bila videna samo dva stara LR-ja, potem se pač moraš voziti s Toyoto!!! Fotoreportažo pričakujte v kratkem, ko bo Sveto dostavil potreben material. Še enkrat hvala obema, si pa želimo še več takšnih predavanj in to še od kakšnih drugih članov, zatojci hajd po svetu. Arabija, Severna in južna Afrika kar hrepenijo po naših članih. Upam, da je hrepenjenje obojestransko.

Prva naslednja aktivnost KLRS bo predavanje Milana Pajka "Brezpotja Mavretanije in Malija", ki bo v sredo 6. aprila ob 19:30 prav tako v prostorih Summita Avta. Material (tekst in slike) že imamo, tako, da zna bit, da si bomo reportažo ogledali še pred predavanjem. Bodo vsaj kompetentna vprašanja.

Aja, še nekaj. Včeraj se je število JARCEV povečalo za 1.Iskrene čestitke s strani članov KLRS.

13.03.2005 Sprememba!

Pri planiranju enološkega izleta v Brda smo pozabili na dejstvo, da so takrat prazniki, zato smo vse skupaj prestavili na 23.-24. april.  Sicer se pa tako ali drugače vidimo to sredo ob 19:30 h na Summit Avtu, kjer nam bo Sveto podal svoje vtise iz Yemna!

05.03.2005 Libija 2004!

Preberite se opis in oglejte preko 100 slik z oktoberskega potepanja po الجماهيرية العربية الليبية الشعبية الإشتراكية.  Zopet pod Potovanja.

Več...

28.02.2005  Mali Anže in LRE!

Oglejte si zaenkrat še samo reportažo, kako se šola za 4 x 4 vožnjo z Land Roverji. Anže se je potrudil in res izčrpno opisal svojo 3-dnevno izkušnjo v Angliji. Bravo Anže! Standardno je takšna zvrst reportaže pod Potovanja. Pričakujem pa še Gašperjev opis Libije, Svetotov opis Yemna ter Milanovo Mavretanijo in Mali!

26.02.2005 Srečanje v Goriških brdih!!

Neutrudni Marjan nam zopet pripravlja nekaj novega - dvodnevno druženje članov KLRS v Goriških brdih, ki bo potekalo 26.-27.3.2005. Tečaj iz enologije! Pokušina vin! Takoj si v koledarju rezervirajte termin! Zaradi kar zahtevne koordinacije med vinarji, hotelirji, gostinci, člani KLRS ter še kom oziroma zaradi veliko vloženega truda bi tokrat radi, da se člani poimensko opredelite, na kakšen program se prijavljate. Kot pomoč k temu je priložena prijavnica, vsa vprašanja, pobude in komentarje pa kar na Forum!

Program in prijavnica...

22.02.2005 Šola terenske vožnje "Camel Thropy" iz leta 1990!

Aljaž nam je poslal dva zanimiva članka iz Avto Magazina, ki datirata tja v leto 1990, še v ranjko Jugoslavijo. Kako neki voziti po terenu? Mogoče sledi še ostalih 8 člankov?

Več 1...     Več 2...

21.02.2005 Fotoreportaža iz izleta posameznikov v Istro/Primorsko je končana!

Več...

19.02.2005 Zadnji poziv za 4 x 4 x FAR TRENING na Primorskem!

Torej, jutri se dobimo ob 8:00 na parkirišču Dolgi most - vsaj Ljubljančani. Ostali se nam lahko pridružite, kot je opisano tule...

Drugo: V današnji prilogi Dela - Na Kolesih - je test novega Discoverija!

Več...

18.02.2005 Še enkrat poziv vsem na predstavitev Po Yemnu, tokrat bolj uradno!

11.02.2005 Delo POLET in Andrej Krbavčič!

V četrtkovem POLETU - prilogi Dela je objavljen zanimiv in berljiv članek o čudežu imenovanem Land Rover. Zakaj ga imeti? Za člane KLRS je odgovor znan!

Vseh pet skeniranih strani si lahkjo preberete tukaj:

1. Stran(252kb) 2.Stran(808kb)  3.Stran 748kb)  4.Stran(772kb)  5.Stran(764kb)

S komentarji pa kar na Forum....

08.02.2005 Marjan je objavil informacije o TRENINGU 4 X 4 X FAR na Primorskem!

03.02.2005  Po Libiji...plus...

Včerajšnje predavanje Gašperja in Tine je vzbudilo kar precejšnje zanimanje med poslušalstvom, tako, da se nas je v majhno sobico na Livadi nabasalo preko 30 avantur žejnih landroverašev. Pravzaprav se ne spomnim, da bi bilo kdajkoli na parkirišču toliko Land Roverjev - preko 20!  In s tem predavanjem sta povzročila, da si kar nekaj posadk planira različna potovanja po severni Afriki. In to že kar kmalu, pred poletjem! Reportaža za na KLRS web bo v kratkem, se še piše. Čestitke obema!

Smo se še zbirali!

Pred začetkom!

Miha je članom predstavil flis, ki ga lahko dobimo po 8.000 SIT ter jakno (olivno zeleno!) za 22.000 SIT. V primeru večjega št. naročil se bomo pogovarjali še o našitku KLRS. Neverjetno, da še obstajajo tekstilni izdelki, ki se ne šivajo na Kitajskem. Flis in jakna - oboje Made in Great Britain. (Pred) naročila sprejemamo do naslednjega druženja, to je 20.02.2004!

A suivre....

26.01.2005

Nekaj sprememb!

Naslednji izlet/prireditev KLRS bo TRENING 4x4xFAR na offroad poligonu na Primorskem in to že v nedeljo, 20. februarja 2005 in ne kot predvideno 27.2. na Lavrici. Vzrok so šolske pocitnice in predvidena odsotnost dobršnega dela članstva 27.2. Progo in morebitne primerne poti do nje gre pogledat Marjan v enem od naslednjih vikendov. Predvsem za VSE nove clane je udelezba skoraj OBVEZNA zatorej si splanirajte 20. februar v svoje koledarje!

Kar se tiče predavanj se tudi obetajo spremembe. Predavanje Sveta Varška "Po Jemnu" je prestavljeno iz istih razlogov na sredo, 16.3.2005. Lokacija zaenkrat še ni znana, obstaja varianta, da bo v veliki dvorani na Summitavtu. Vsekakor boste o tem pravočasno obveščeni.

Prvo predavanje, ki pa sledi, bo že naslednjo sredo, 2.2.2005 na Livadi, kjer nam bo Gašper Tomc vzbujal skomine s svojim predavanjem "Pesek Libije". Če vas zanima, kako izgleda vožnja 300km+ po čistem saharskem pesku imate sedaj priliko, da to izveste iz prve roke!

Vabljeni tudi ostali firbci, ne samo člani KLRS!

23.01.2005

Prvi izlet KLRS v letu 2005..

...je uspel. Kar veliko kandidatov za sankanje se nas je nabralo. Kako je vse skupaj izgledalo si lahko preberete (in ogledate) izpod peresa Marjana Cukrova. Več...

22.01.2005 Prve slike novega Defenderja!

Jasno, Land Rover proda letno cca. 29.000 Defenderjev, od tega "0" v Ameriko. Ker je tam velik trg, so se odločili, da ga bodo naskočili z modelom, ki ustreza ameriškim varnostnim zahtevam. In prve slike novih "90" in "110" so že tu. Podobnost ostaja, vendar bo baje vse skupaj baziralo na Disco III šasiji + raznimi motorji od Forda do Peugeota. Torej, čakamo na leto 2007. Potem bomo videli. Komentarje pa kar na Forum!

21.01.2005 Stef Harley in Marcel!

Dobili smo tale mejl:

Hello,

I was looking at your website and found pictures of this vehicle which I now own. I wish to tell the previous owner that I really enjoy this vehicle. We have named him "Trevor."I live near Atlanta, Georgia USA and have four Land Rovers. My website is http://www.roverjunkies.com

I would really like to get some history on this vehicle if possible. Also I would like to get the paint code so that I can match the paint color. I have a few wiring questions as well. I have kept the Land Rover Club of Slovenia stickers on it.  "Trevor" is very popular in our town.

Scott Smith
scott@preciscreative.com
1084 Ward Rd.
Madison Ga. USA 30650
706-752-0720

16.01.2005 Občni zbor in drugo...

Prejšnji teden je bila definitivno glavna zadeva Občni zbor KLRS, ki se ga je do konca udeležilo kakih 30 članov. Plan dela za 2005 je v grobem sprejet in se ga že lahko ogleda pod Prireditve. Več o OZ, ko bo zapisnik spisan in podpisan. Drugo: S funkcije tajnika KLRS je zaradi preobilice privatnih zadolžitev odstopil Janez Jureš. Za vse dosedanje delo je prejel veeeeeeeeeeelik aplavz. Janez še ostaja član IO, na mestu tajnika pa ga je zamenjal eden bolj aktivnih "mladcev" v KLRS - Ciril Koračin. Tretje: Pridobili smo dva nova člana: Uršo in Jana z srebrnim Defenderjem 110 TD5. Ja, ja, to je tisti s katerim je Summit do nedavnega reklamiral Land Roverje. Pozdravljena v KLRS, Urša in Jan. Četrto: Že to soboto planirajte prvi izlet - sankanje na Veliki planini. Otroci tokrat niso prepovedani!

06.01.2005 Gremo se sankaaaat!

Gremo se sankat nekam kjer bo sneg in to v soboto 22.1.2005 ob 10.00. Zbor bo nekje v okolici Ljubljane, podrobnejše informacije pa dobite po 16.1. na 041 634 222 in pa po SMS-sih preko mreže članov KLRS.

03.01.2005

Leto je zopet naokoli in stare novice se umikajo novim, ki jih - upam - bomo oblikovali v čimvečjem številu. Zaenkrat pa velja, da bo prvi dogodek v letu 2005 občni zbor članov KLRS in to drugo januarsko sredo. Več na Sestanki!